فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : تنها کارخانه شهرستان اولین محموله چغندر قند برداشت شده در شهرستان را از کشاورزان چغندکار تحویل گرفته و شروع بکار خود را در سال زراعی جاری رسما آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : یکی از نکاتی که همه، بخصوص کشاورزان و بهره برداران باید به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث مدیریت علمی و ارزشمندی منابع آب است.

او گفت : اگر بتوانیم براساس روش‌های نوین تعریف شده که در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قراردارد که مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آن‌ها را پیگیری می کند فعالیت و برنامه ریزی کاری خود را انجام دهیم موفق خواهیم بود.

 حیدری افزود : الفبای توسعه و پیشرفت در بخش کشاورزی به این بستگی دارد که ما در برنامه ریزی‌هایی که جهت بهره مندی از منابع آب انجام می دهیم چقدر توانمند باشیم.

 فرماندار شهرستان ادامه داد: رابطه حاکمیت با ملت هم بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت، که در این جا اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی است که کارخانه قند شهرستان باید این رابطه را با کشاورز مورد اهتمام جدی قرار دهد، چون تنها سرمایه این کارخانه همین کشاورزان هستند و این رابطه باید بسیار معنی دار باشد و آن را تقویت کند .

 حیدری گفت: از سطح ۳۵۰۰ هکتار چغندرقند کشت شده در شهرستان پیش بینی می شود ۲۰۰ هزار تن چغندر قند برداشت شود که ۱۲۰ هزار تن آن تحویل کارخانه قند شهرستان و مابقی آن به کارخانه‌های همجوار انتقال داده شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.