رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شیوع کرونا ۲۱ مرکز این دانشگاه با رعایت ضوابط بهداشتی به صورت مجازی و حضوری فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،قالیچی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اینکه ماهیت دانشگاه علمی  کاربردی مهارتی و کاربردی است، همه دروس عملی این دانشگاه به صورت حضوری و با رعایت ضوابط بهداشتی در جلسات متعدد و با تعداد دانشجوی کم برگزار می‌شود.

او با اشاره به هشدار‌ها مبنی بر اینکه ممکن است شیوع کرونا در فصل پاییز افزایش یابد، گفت: از این رو کلاس‌های عملی این دانشگاه از ۱۵ شهریور ماه جاری با حضور تعداد کمتر دانشجویان آغاز شده است.

قالیچی گفت: همه ضوابط بهداشتی در مراکز علمی کاربردی استان رعایت می‌شود و از ارائه خدمات به افرادی که فاقد ماسک بوده و ضوابط بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خودداری خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه تا ۲۲ شهریور ادامه دارد، افزود: مرکز جدید علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف در رشته‌های سینما، موسیقی و تئاتر برای سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

او گفت: بیش از ۵ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل هستند که نسبت به پارسال با کاهش دانشجو مواجه نیستیم و امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز میزان دانشجویان این دانشگاه افزایش یابد.

قالیچی گفت: تمامی دروس این دانشگاه مهارتی است، از این رو فارغ التحصیلان این دانشگاه در زمینه کسب و کار با مشکل مواجه نمی‌شوند.

او با اشاره به برگزاری رویداد‌های دانشجویی به ویژه رویداد‌های استارتاپی در سال تحصیلی جدید، گفت: رویداد‌های دانشگاه علمی کاربردی بیشتر پژوهشی است و تلاش می‌کنیم تمامی رویداد‌ها به صورت الکترونیک و مجازی برگزار شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی افزود: برای سال تحصیلی جدید رویداد‌های مختلف در نظر گرفته شده که به صورت الکترونیک و مجازی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.