فرماندار ثلاث باباجانی گفت: حال عمومی همه افراد مسموم روستای «شیخ‌صله» این شهرستان مساعد است و بیمار بدحال یا فوتی میان آن‌ها نداشته‌ایم.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه  حال عمومی همه افراد مسموم روستای شیخ‌صله این شهرستان مطلوب است گفت: از روز گذشته تاکنون ۲۳۳ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند و  ۱۱ نفر نیز در مرکز درمانی شهرستان بستری شدند که هشت نفر آن‌ها تاکنون ترخیص شده و تنها سه نفر بستری باقی مانده است.

شکری  بیان کرد: ۲۲ نفر نیز به بیمارستان محمد کرمانشاهی در مرکز استان اعزام شدند که از این تعداد نیز تاکنون ۹ نفر با پیدا کردن بهبودی و سلامتی مجدد مرخص شده اند.

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه آزمایش‌های لازم از آب مصرفی اهالی روستای شیخ صله انجام گرفته است، گفت: علت اصلی مسمومیت اهالی روستا به زودی مشخص می‌شود.

او همچنین از استقرار چهار دستگاه آمبولانس و ۲ پزشک در روستای شیخ صله خبر داد و گفت: شرایط تحت کنترل است و خوشبختانه امروز تعداد افراد مسموم شده نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.