آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمودی رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در حاشیه مراسم آئین امضای تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات و رسانه استان و شرکت ایران خودرو خراسان که با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد،گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن‌های تولیدی این شرکت شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

او افزود: در سالی که جهش تولید توسط مقام معظم رهبری یک اولویت نامیده شده این تفاهم نامه می‌توانند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد، این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد.
بیشتربخوانید

 
رئیس خانه مطبوعات و رسانه خراسان رضوی ادامه داد: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه می‌باشد، قطعنا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان جهت رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه این مراسم گفت: مهم ترین مبحث در تولید شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر می‌باشد که رسانه و خانه مطبوعات در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می‌توانند مثمر ثمر باشد.

او افزود: رسانه می‌تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک نمایند. زاهدی فرد افزود در راه تولید مشکلات و معظلات فراوانی قرار دارد که شناخت آن‌ها و پیگیری جهت حل آن می‌تواند از سوی رسانه دنبال شود. تمامی مشکلات در سایه تعامل رفع خواهد شد که امیدواریم این تفاهم نامه در ادامه به تعامل بیشتر رسانه و صنعت بیانجامد.

در پایان جلسه، تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه استان توسط مدیران دو مجموعه به امضا رسید.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.