معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب ۶۱ نیروی متخصص در ۱۷ رشته مختلف تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: در سال‌های گذشته جذب نیرو‌ها و شروع به کار نیرو‌های متخصص از آذر ماه بود، اما در امسال به دلیل شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ نیرو‌های متخصص زودتر آغاز به کار کردند.

بیانی با بیان این که برخی از نیرو‌های متخصص طرح اضطراری را انتخاب کردند، اظهار داشت: طرح اضطراری اختیاری بوده و برخی از متخصصان قبل از آزمون بورد شروع به کار کردند و برخی دیگر بعد از آزمون و با انتخاب طرح غیر اضطراری از نیمه نخست مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

او عنوان کرد: ۳۲ نفر از نیرو‌های متخصص طرح اضطراری را انتخاب کردند که آنان تعیین محل خدمت، و در بیمارستان‌های استان مشغول به کار شدند.


بیشتر بخوانید


بیانی به رشته‌های تخصصی نیرو‌های جذب شده اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر این پزشکان در رشته‌های تخصصی آسیب شناسی ارتوپدی، بیماری‌های داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی عمومی، اورولوژی، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: پزشکان در رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، پوست، چشم، پزشکی هسته ای، گوش، حلق و بینی طرح غیر اضطراری را انتخاب کرده و از نیمه نخست مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.