رییس بسیج سازندگی سپاه بابل گفت: یک میلیون ماسک رایگان در اختیار مردم قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ یدالله تقی‌پور رییس بسیج سازندگی سپاه بابل گفت: بسیج سازندگی از زمان فراگیری ویروس کرونا به‌ منظور پشتیبانی از ستاد کرونا شهرستان علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و محلات ۵۰ کارگاه تولید ماسک را فعال و یک میلیون ماسک تولید و رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

او با بیان اینکه بسیج سازندگی در ساخت خانه محرومین، طرح‌های محرومیت زدایی، تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه برای اقشار کم برخوردار نیز برنامه‌های خوبی اجرا کرده است، افزود: بسیج سازندگی شهرستان با عقد قراردادی با کمیته امداد، ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای مددجویان را را متعهد شد که ۸۰ درصد طرح انجام شده است و تا پایان شهریور حدود ۶۰ واحد تحویل نیازمندان می‌شود.

تقی پور ادامه داد: طرح‌های بسیج سازندگی بابل در بخش دولتی پارسال ۱۵۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۱۵ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.

رییس بسیج سازندگی سپاه بابل گفت: طرح تعریض جاده بابل به شیرگاه با اعتبار ۴ میلیارد تومان با همت بسیج سازندگی شهرستان بابل آغاز شده است، اما در حال حاضر بخاطر جابجایی زیرساخت‌های آب و برق مسکوت مانده است.

او افزود: بسیج سازندگی با نگاه محرومیت‌زدایی حدود ۱۶۰ طرح عمرانی دولتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بابل را در حال اجرا دارد که طرح‌های آبرسانی، ایجاد راه وساخت پل از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان بابل است.

رییس بسیج سازندگی سپاه بابل با بیان اینکه بیش از ۸۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری در روستا‌های شهرستان بابل تشکیل شده است، ادامه داد در مرحله نخست کمک‌های مومنانه بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز بیش از ۱۰هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار