مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت : در ۶ ماه نخست سال، ثبت ۶۲ درصد اتفاقات به آتش سوزی و ۳۸ درصد عملیات امداد و نجات اختصاص داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  آتشپاد گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت : در  شش ماه ابتدای سال ۹۹ با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس‌هایی بالغ بر ۳۶ هزارمورد انجام گرفته است که روزانه میانگین ۲۱۴ تماس دراین سامانه ثبت شده است.

آتشپاد گریوانی با اشاره به اینکه  ۹۷/۸۶ درصد تماس‌های سازمان آتش نشانی غیرواقعی و تنها ۱۴ / ۲ درصد تماس‌ها واقعی است افزود : درتفکیک تماس‌ها تاکنون ۴۸۳ مورد اطفای حریق و ۲۹۸ عملیات امداد و نجات به انجام رسیده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان آتش نشانی با ذکراینکه تماس‌های غیرواقعی یکی از چالش‌های این سازمان است که  مخاطراتی ازجمله هدر رفت سرمایه سازمانی را به همراه دارد، بیان داشت: درهراعزام عملیات این سازمان اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیون تومان هزینه می‌شود.

او  افزود: میانگین تماس‌های غیرواقعی در روز تا ۲۱۰ تماس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته کاهش محسوسی داشته، اما هنوز هم این آمار بالایی محسوب می‌شود.

آتشپاد گریوانی یادآوری کرد: حوادث گزارش شده به سازمان شامل ثبت ۶۲ درصد آتش سوزی و ۳۸ درصد امداد و نجات است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.