یک نفر در درگیری‌های مسلحانه در منطقه طریق الجدیده بیروت، پایتخت لبنان کشته شده و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، درگیری‌های مسلحانه میان طرفداران جریان المستقبل به رهبری سعد حریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان و طرفداران بهاء حریری، برادر بزرگ‌تر سعد حریری، در منطقه طریق الجدیده بیروت، پایتخت این کشور به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر منجر شده است.

با ورود ارتش لبنان و استقرار تجهیزات نظامی بسیار در محله‌های مختلف این منطقه، درگیری‌ها متوقف شده و آرامش شکننده بر آنجا حاکم است.


بیشتر بخوانید:


اختلافات علنی اخیر بین سعد حریری و بهاء حریری برادر بزرگترش که مورد توجه محافل سیاسی و رسانه‌ها هم بوده به هواداران آن‌ها در خیابان‌ها کشیده شده است.

پیش از این سعد حریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان ضمن اعلام حمایت جریان المستقبل از نامزدی «مصطفی ادیب» برای تشکیل دولت جدید، تاکید کرد هدف دولت باید بازسازی بیروت و تحقق اصلاحات مالی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نوکرهای عربستان سر قدرت به جون هم افتادند
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تشتت آراء و تفرقه سلاحی نامرئی است که همواره دشمن علیه یک ملت استفاده کرده و میکند برادران لبنانی از تمام طوایف و قبائل فقط باید اتحاد اتحاد اتحاد و وحدت کلمه و وحدت کلمه و وحدت رویه ی مشترک در اجماع عقلی و منطقی داشته باشند اینگونه فقط میتوانند تمام نقشه های دشمنان لبنان را از بین ببرند............
آخرین اخبار