نجاح واکیم گفت آمریکایی‌ها خود را وارد تحقیقات مربوط به انفجار بیروت کردند تا واقعیت را از بین ببرند؛ عامل انفجار بندر بیروت خود آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نجاح واکیم، رئیس جنبش الشعب و نماینده سابق پارلمان لبنان در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد که بندر بیروت را آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها منفجر کردند و مدیریت آن با آمریکایی‌ها بود که این موضوع را گذر زمان اثبات خواهد کرد.

نجاح واکیم گفت: اف‌بی‌آی آمریکا (پلیس فدرال) خود را وارد تحقیقات مربوط به انفجار کرد تا حقیقت را از بین ببرد، این درحالی است که گروه تحقیقات لبنان نه از آمریکا و نه از فرانسه و اف‌بی‌آی هیچ درخواست دخالتی در تحقیقات نداشته است.

نماینده سابق پارلمان لبنان افزود: می‌خواهند همانطور که واقعیت ترور رفیق حریری، رئیس‌جمهور سابق پنهان ماند، واقعیت انفجار بندر بیروت هم پنهان بماند. آمریکایی‌ها خواستار تحقیقات بین‌المللی شدند تا از این طریق به سیات تهدید و تحریم متوسل شوند.

وی در مورد سفر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان نیز گفت: آمریکایی‌ها او را فرستادند و او نیز به طبقه حاکم در لبنان توهین کرد. این توهین‌ها شرم آور بود. آمریکایی‌ها مکرون را فرستادند تا راه ورود طرح‌های روسی و چینی بسته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
جناب نجاح واکیم خداوند عمر با عزت به شما عطا کند به والله از اول هم با توجه به سیگنالهای شبکه های آمریکائی و اسرائیلی معلوم بود که دست نظام سلطه جهانی در این انفجار به خون آغشته است و از همان ساعات اولیه هر چه زمان میگذشت بیشتر به این نتیجه می رسیدیم که دست سرویسهای جاسوسی CIA آمریکا و MOSAD اسرائیل به این خون های بیگناه ریخته شده آلوده است و عطف به فرمایشات شما گذشت زمان هر روز ما را بیشتر به این موضوع راهنمائی میکند و تا اثبات این ادعا چیزی نمانده است و تمام جهانیان خواهند فهمید که هیئت حاکمه اسرائیل و آمریکا هر دو تروریسم دولتی هستند گر چه احمق های درجه یکی مانند ترامپ و بنیامین نتانیاهو که مترسک های نظام سلطه جهانی هستند بارها این موضوع را بطور عملی ثابت کرده اند..... در جنایاتی مانند ترور رهبران محور مقاومت غیور مردانی همچون عماد مغنیه - رفیق حریری - ابومهدی المهندس - حاج قاسم سلیمانی و...و...و...که همیشه هم با قلدری اعلام رسانه ای میکنند که ما این کار را انجام داده ایم و گاهی هم با دروغ ها و فریب های شبکه های رسانه ای جهانی مانند همین پنهان کاری انفجار بندر بیروت.......
آخرین اخبار