مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اهمیت گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس، گفت: ادارات و سازمان‌ها باید برنامه ریزی لازم جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را در نظر بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در جلسه با دبیران کارگروه‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از اوایل سال جاری شروع شده است گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار خوبی است تا از رشادت‌ها و فداکاری ها‌ی نقش آرینان و نام آوران این ایام تجلیل و تکریم شود.

او، با بیان اینکه دبیران کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان موتور محرک کارگروه‌ها به شماره می‌روند، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از رشادت‌ها و جانفشانی‌های نام آوران این دوران در دفاع مقدس تجلیل و از آن‌ها تکریم شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: شهدا کسانی بودند که بدون هیچگونه چشم داشت مادی نداشتند چرا که از بزرگترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند و تنها چشم داشت آن‌ها شهادت بود.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد: رؤسای کارگروه‌ها که مدیران و مسئولین دستگاه‌ها و نهاد‌های استان هستند به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند تمامی برنامه‌های کارگروه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس را پیگیری کنند و این دبیران کارگروه‌ها هستند که به‌عنوان موتور محرک این کارگروه‌ها می‌توانند این برنامه ها را پیگیری کنند.

او افزود: اوج برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان در هفته دفاع مقدس است که برنامه‌های متنوع و متفاوتی به دلیل شرایط موجود وجود ویروس کرونا تبیین شده است که در این هفته با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ادارات و سازمان‌ها باید برنامه ریزی لازم جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را در بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در نظر بگیرند و هدف آن‌ها جذب مخاطبان جوان و نوجوان باشد تا دستاورد‌های دفاع مقدس برای آن‌ها بازگو شود.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات و همچنین برنامه‌های پیش بینی شده و پیشنهادی خود پرداختند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار