شهردار مشهد گفت: ۸۵ پروژه شهری در نواحی پیرامونی و کم برخوردار مشهد اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در دومین نشست مردمی با ساکنان شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر گفت: یکی از مشکلات موجود در مسیر ساماندهی این دو شهرک، نبود طرح تفصیلی است، برای رفع این مشکل طرح تفصیلی شهرک شهید رجایی و شهید باهنر را به صورت بخشی از جنوب بولوار حر، شرق مهریز تا پایان محدوده شهری آماده و برای تصویب در کمیسیون ماده پنج مطرح کردیم که خوشبختانه در این کمیسیون نیز به تصویب رسید.

او افزود: با توجه به این موضوع اکنون برای بازگشایی معابر و ارائه خدمات پایه در شهرک‌های شهید باهنر و شهید رجایی مشکلی نداریم.

شهردار مشهد ادامه داد: توافق با آستان قدس رضوی برای احداث بوستان ۷۰ هکتاری در محدوده شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر نیز انجام شد.

کلائی بیان کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای خط۴ قطار شهری و اتصال آن به این دو شهرک تامین و شفت ورودی دستگاه حفار و پایانه مشترک خط چهار مترو، اتوبوس و تاکسی در شهرک باهنر احداث خواهد شد.

او تصریح کرد: در مجموع برای ساماندهی مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر به ویژه شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر ۸۵ پروژه بزرگ و کوچک تعریف کرده‌ایم که به زودی از آن‌ها رونمایی کرده و به مرور این پروژه‌ها را با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهیم کرد.

 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.