دادستان راور از احضار رئیس معدن هجدک به همراه پیمانکار و سرپرست کارگاه به دادستانی خبر داد و گفت: با مقصران احتمالی حادثه معدن هُجدک راور برخورد قضایی خواهد شد.

پیگیری حادثه ریزش تونل معدن هجدکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالفضل فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه رئیس معدن هجدک به همراه پیمانکار و سرپرست کارگاه به دادستانی احصار شده اند، در تشریح علت حادثه تلخ معدن هجدک کرمان گفت: تاکنون دلایلی از جمله آزاد شدن حفره گازی و همچنین رانش زمین مطرح شده است که هیچ کدام دلیل قطعی نیست و در این رابطه تحقیقات آغاز شده است و صبح امروز دو گروه از بازرسین از تهران و مرکز استان به محل حادثه اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اینکه مسئول فنی معدن نیز در بین جانباختگان این حادثه قرار دارد، افزود: پیکر ۴ جان باخته این حادثه که ۳ نفر از آنان کارگر معدن بوده اند، تحویل خانواده هایشان شده است.

فرحبخش بیان کرد: حال عمومی تنها مصدوم حادثه که به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده، مساعد اعلام شده است.

او تصریح کرد: قصد تعطیلی دراز مدت معدن را نداریم؛ اما طبق نظر بازرسان اداره کار تا زمانی که نکات ایمنی معدن به حالت استاندارد برنگرددو امنیت جان معدن کاران تضمین نشود، این معدن زغال سنگ تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: از لحظات اولیه وقوع حادثه ریزش در معدن تونل شماره ۲ معدن زغال سنگ هجدک دادستانی در محل حادثه حضور داشته و دستورات قضایی لازم صادر شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دادگستری ، معدن هجدک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار