سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از افتتاح طرح های تعاونی به مناسبت هفته تعاون خبر داد.

کامران کلانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: قرار است همزمان ۶۸ طرح تعاونی در استان به صورت ویدیو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهوری در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور افتتاح گردد.

او افزود: این مراسم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور استاندار اصفهان برگزار می‌شود. همچنین در این برنامه از ۲۰ تعاونی برگزیده استان در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در خصوص جزئیات این طرح‌های افتتاحی گفت: میزان سرمایه گذاری کل در این طرح‌ها ۹۷۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۱۵۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی معادل ۱۶ درصد از طریق تسهیلات بانکی و مابقی ۸۴ درصد از طریق آورده اعضای تعاونی‌ها تأمین شده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۴۳ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهدشد.

کلانی با اعلام اینکه استان اصفهان از نظر تعداد طرح‌های افتتاحی جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده عنوان کرد: طرح‌های تعاونی قابل بهره برداری امسال استان ۱۸درصد از کل طرح‌های قابل افتتاح کشور است که با افتتاح پروژه‌های تعاونی مسکن کارمندی در مجموع ۲۳۷ واحد مسکونی به اعضا واگذار خواهد شد.

او در پایان اذعان کرد: این برنامه با حضور تعداد محدودی از تعاونگران و مسئولین استانی در شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره بعنوان یکی از طرح‌های افتتاحی بخش کشاورزی واقع در شهرستان اردستان- بخش زواره برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار