از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۱۸۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با فوت سه مورد جدید ناشی از کرونا طی ۲۴ساعت گذشته مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۴ نفر رسید.

او افزود: مهم‌ترین تصمیماتی که در بیست و دومین ستاد استانی کرونا اتخاذ شد، شامل دو تصمیم مهم است، ابتدا اینکه مقرر شد درخواستی از استان به دبیرخانه ستاد ملی کرونا ارسال شود، مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت چهارمحال و بختیاری موافقت شود در دو یا سه هفته اول بازگشایی مدارس در این استان بیشتر تاکید بر آموزش غیرحضوری باشد.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا با این درخواست چهارمحال و بختیاری موافقت کند، این تصمیم در استان عملی خواهد شد.

او ادامه داد: نکته دوم که در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا چهارمحال و بختیاری مورد تأکید قرار گرفت، بسیج و کمک همگانی ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف برا کمک به مجموعه آموزش و پرورش است تا فرزندان و دانش‌آموزان این استان بتوانند در یک محیط امن و امان و به دور از استرس در مدارس آموزش ببینند.

شیرانی گفت: همگی چه آن‌هایی که نقش نظارتی دارند و چه آن‌هایی که می‌تواند کمک پشتیبانی بدهند لازم است آموزش و پرورش را یاری دهند تا بتواند به نحو بهتری برنامه‌های آموزشی خود در سال تحصیلی جدید را به انجام برساند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار