استاندار یزد میزان نرخ بیکاری استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد صبح دوشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: با مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که صورت گرفت، روند موفقی را از تابستان سال گذشته داشتیم به نحوی که اکنون رتبه اول میزان کاهش نرخ بیکاری از استان یزد در کشور کسب شده است.

او افزود: بعد از چند سال نرخ بیکاری در استان یزد تک رقمی شد که امیدواریم این اتفاق خوب تداوم یابد.

طالبی با اشاره به اینکه یزد رتبه اول امنیت سرمایه گذاری در کشور را کسب کرده است، ادامه داد: پروژه‌های بزرگ عمرانی استان که نیمه تمام بود، آغاز شده است و افق بسیار خوبی برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم پیش روی ما قرار دارد.

استاندار اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه اولویت‌های استان یزد در حوزه آب، اقتصاد دانش بنیان، محیط زیست و غیره رخ داده که امیدواریم روند این رخداد‌های خوب در استان تداوم پیدا کند.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا در یزد، افزود: یزد دومین استان کرونا زده کشور بود، اما اقدامات بسیار خوبی در این استان انجام شد که نمونه آن احداث بیمارستان بحران است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبه‌ای که در زمینه تخصیص اعتبار از محل ۱۰ درصد صرفه جویی طرح تعادل بخشی به شهرستان‌های استان یزد، تصریح کرد : این موضوع یک مطالبه جدی است و امیدواریم وزارت نیرو در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

طالبی  ضمن قدردانی از وزیر نیرو در مورد تأمین مالی خط دوم انتقال آب به یزد که دستور آن در وزارت نیرو صادر شده است، افزود: افزایش سهم استان یزد از خلیج فارس از ۲۰ میلیون مترمکعب به ۴۰ میلیون مترمکعب نیز مطرح شده است که اگر این امر تحقق یابد، دست استان برای مدیریت آب بسیار باز خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار