مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان سربیشه از توزیع ۱۷ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم دراین شهرستان خبرداد.

بابایی مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : در مرحله دوم رزمایش مومنانه و همزمان با دهه اول محرم ۱۷ هزارپرس غذای گرم توسط خیرین مراکز نیکوکاری بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او افزود: طرح اطعام حسینی، در دهۀ اول ماه محرم و برای نهادینه‌ سازی فرهنگ ایثار حسینی در جامعه اجراشد.

بابایی بیان کرد: در طرح اطعام حسینی مبلغی به ارزش ۲۰۴ میلیون تومان هزینه شده است که ارزش هر پرس غذای گرم ۱۶ هزار تومان است که تهیه این غذا‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی در آشپزخانه‌های تعیین شده پخت شده و سپس برای توزیع بین نیازمندان بسته بندی شد.


بیشتر بخوانید


مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان سربیشه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی مردم گفت: همچنین ۱۰۰ بسته غذایی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط خیرین مراکز نیکوکاری شهرستان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل از عید غدیر آغاز تا انتهای ماه صفر ادامه دارد، گفت: شعار این مرحله از همدیگر گره گشایی کنیم، است.

بابایی در پایان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد مرکز نیکوکاری واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد، استفاده از حضور و تخصص مردم و عمومی شدن حمایت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار