منصوری گفت: باتوجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، رعایت نکات بهداشتی از الزامات مهمی است که باید مدنظر مسئولان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛غلامرضا منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: باتوجه به حساسیت موضوع جلسه ستاد مدیریت کرونا در خصوص رعایت نکات بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با حضور نماینده کاندیدا‌ها برگزار و الزامات بهداشتی به آن‌ها ارائه شده است.

او بیان کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نکات بهداشتی و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات به نماینده کاندیدا‌ها داده شد و انتظار است مسئولان برگزاری انتخابات وکاندید‌ها به این مهم توجه داشته باشند.

منصوری به حفظ سلامت مردم در انتخابات، ورعایت نکات بهداشتی اشاره کرد و افزود: ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایند‌های مختلف انتخابات از جمله روز اخذ رای باید مد نظر باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اضافه کرد: سالمندان، مادران باردار، افراد دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای (دیابت، فشارخون بالا، آسم، قلبی وعروقی و...) درشعب اخذ رای خلوت و کم تراکم حضور پیدا کنند تا با مشکل موجه نشوند.

او یادآور شد: دستورالعمل‌ها و رعایت نکات بهداشتی نیز به نماینده کاندیدا‌ها ابلاغ شده است و شهروندان هم با رعایت فاصله اجتماعی در روز اخذ رای در پای صندوق رای حاضر شوند.

منصوری عنوان کرد: انتظار می‌رود که خانواده‌ها از همراه بردن کودکان و خردسالان به شعب اخذ رای در این شرایط همکاری لازم را داشته باشند و استفاده از ماسک، همراه داشتن خودکار شخصی، ژل یا محلول ضد کننده عفونی، جهت ضدعفونی دست‌ها قبل و بعد از رای دادن از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.