نوذری گفت :نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز استان برای تبلیغات استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد نوذری ظهر امروز چهارشنبه ۵ شهریور ماه در نشست مشترکی که با حضور رئیس هیئت نظارت استان و معاونت صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد از تشکیل کمیسیون تبلیغاتی انتخابات در استان خبر داد و گفت: نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز استان برای تبلیغات استفاده کنند.

او ادامه داد: تبلیغات ستاد با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و رئیس هیئت نظارت استان و همچنین رئیس صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

نوذری افزود: نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند از امکانات صدا و سیما به طور مساوی برای تبلیغات استفاده نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند برنامه‌ای را به مدت ۳۰ دقیقه (۵ دقیقه تیزر و ۲۵ دقیقه فیلم انتخاباتی) تهیه و تنظیم نموده و بعد از تصویب در کمیسیون تبلیغات انتخابات استان در صدا و سیمای مرکز استان پخش شود.

او تاکید کرد: تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر به خاطر شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی و همچنین رسانه ملی و رسانه استانی انجام می‌شود و هیچگونه فعالیت انتخاباتی در سطح شهر‌ها از جمله تجمعات انتخاباتی وجود نخواهد داشت.

دکتر نوذری با اشاره به این مطلب که روز و ساعت پخش برنامه‌ها بر اساس قرعه و با حضور نمایندگان آن‌ها توسط کمیسیون تعیین می‌گردد، اضافه کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ۸ روز قبل از روز اخذ رای (پنجشنبه ۱۳ شهریور) شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای (ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.