افشار دوست: فدراسیون والیبال با "آلکنو" توافق نکرده است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: هیچ توافقی با مربی خاصی برای هدایت تیم ملی والیبال صورت نگرفته است.

محمود افشار دوست عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعه توافق نهایی با آلکنو سرمربی پیشین تیم ملی روسیه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: هیچ توافقی با هیچ کدام از مربیان صورت نگرفته است. طبق دستورالعمل جلسه کمیته فنی فدراسیون قرار شد کمیته ۱۲ گزینه مدنظر فدراسیون را از نظر فنی بررسی کند و ۵ گزینه نهایی بعد از بررسی اعضای کمیته روز چهارشنبه در اختیار هیئت رئیسه قرار خواهد گرفت تا مسئولان فدراسیون با این افراد وارد مذاکره شوند.

او افزود: به‌ هیچ‌ وجه گزینه قطعی در این خصوص نداشته‌ایم، زیرا کمیته فنی روز چهارشنبه ۵ گزینه نهایی را اعلام خواهد کرد که شاید اصلاً نام آلکنو در این لیست ۵ نفره وجود نداشته باشد. وقتی پای تیم ملی وسط باشد ناخواسته نام یک سری مربی بزرگ برای هدایت تیم ملی به میان می‌آید. همه شرایط در خصوص تیم ملی سنجیده می‌شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: به شخصه نظرم روی سرمربی داخلی است، اما تصمیم کلی کمیته فنی این بود که مربی تراز اول دنیا را برای تیم ملی والیبال در نظر داشته باشیم و همه به این نظر احترام گذاشتیم و در حال بررسی گزینه‌ها مدنظر فدراسیون هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار