معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی نمایش درمانی ویژه کارشناسان ناظر مراکز و پرنسل مراکز غیر دولتی در استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی نمایش درمانی در خراسان جنوبیرضازاده معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: نمایش درمانی یکی از روش‌هایی است که برای درمان غیر دارویی و ارتقاء توانمندی معلولین به کار گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه تا به امروز دو روش هنر درمانی شامل هنر‌های تجسمی و موسیقی درمانی در مراکز استان اجرا شده است افزود: امسال روش نمایش درمانی نیز به منظور توانمندسازی معلولین در دستور کار بهزیستی استان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


رضازاده با اشاره به اینکه شیوع کرونا برگزاری کارگاه آموزشی این روش درمانی را به تاخیر انداخت تصریح کرد: هدف این دوره، آموزش مسئولین فنی و مربیان مراکز توانبخشی روزانه و شبانه استان بوده است.

آموزش ۱۰۳ نفر در قالب کارگاه آموزشی نمایش درمانی

رضازاده معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در این گارگاه آموزشی ۱۰۳ نفر در قالب ۱۵ گروه ۵ تا ۶ نفره در شش روز کاری در شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان، زیرکوه، قائن و بیرجند آموزش دیده اند.

او افزود: مربیان در این کارگاه که ۵۲ روز به طول انجامیده است با روش‌های مختلف ساخت عروسک و روش‌های درمانی مرتبط با آن آشنا شدند تا با این روش به ارتقاء توانمندی معلولین کمک کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار