معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی مقتدر انتظامی و ماموران جان برکف پلیس در سخت‌ترین و حساس‌ترین ماموریت‌ها در سالهای اخیر موفق عمل کرده‌اند تا امروز شاهد شکست کامل دشمنان در بعد ایجاد ناامنی در کشور باشیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست با فرمانده و جمعی از مسئولین انتظامی استان کرمانشاه گفت: ایجاد ناامنی و دامن زدن به برخی مسائل به یکی از برنامه های دشمنان انقلاب تبدیل شده و در این راستا از هیچ تلاشی هم دریغ نمی کنند.

او ادامه داد: ماموریت بسیاری از سرسپرده های داخلی دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم و انجام برخی حرکات مذبوحانه از جمله ایجاد درگیری و تیراندازی به سمت نیروهای مسلح و مردم بی گناه است تا جامعه ما را ناامن جلوه دهند.

خوش اقبال بیان کرد: با این حال به برکت وجود یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان در ایران که نیروی عزتمند انتظامی نیز در میان آنها قرار دارد، بخش قابل توجهی از اقدامات دشمنان خنثی و نقشه هایشان نقش برآب شده است.

او یادآور شد: پس از شکست های پیاپی دشمنان در اجرای نقشه هایشان، آنها در تازه ترین راهبرد خود پلیس هراسی در کشور را آغاز کرده اند و حتی دست به تحریم این نیروی خدمتگذار و بی ادعا زدند تا به خیال خام خود بتوانند از اعتبار پلیس نزد مردم بکاهند، اما در این نقشه نیز ناکام ماندند.

او گفت: امروز پلیس مقتدر جمهوری اسلامی ایران همراه تر از همیشه در کنار مردم قرار دارد و عموم شهروندان نیز قدردان زحمات بی وقفه و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی هستند.

خوش اقبال در پایان با تقدیر از تلاش ها و زحمات پلیس کرمانشاه، گفت: وجود فرمانده‌ای لایق مانند سردار جاویدان در راس انتظامی استان باعث ایجاد امنیتی پایدار در استان کرمانشاه شده و امروز با تلاش‌های مخلصانه ماموران شاهد وجود امنیتی مطلوب در این دیار هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.