تشدید نظارت بر حمل و نقل عمومی گرگان با بازگشایی مدارس

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، این سازمان با چند گروه، بر سرویس مدارس نظارت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با چند گروه نظارتی بر شرکت‌های سرویس مدرسه و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی و اتوبوس نظارت می‌کند.

او ادامه داد: همچنین، ۵ اتوبوس سازمان ویژه دانش آموزان تحت عنوان اتوبوس مدرسه در مسیر‌های مشخص اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کند.

این مقام مسئول گفت: گروه‌های نظارتی هر روز از وضعیت خدمات دهی شرکت‌های سرویس مدرسه بازدید می‌کنند و ساماندهی تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

کمال غریبی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی درهمه اتوبوس‌های درون شهری اشاره کرد که صندلی‌ها با برچسب علامت گذاری شدند.

او گفت: برچسب الزام ورود به حمل و نقل عمومی در همه خودرو‌های حمل و نقل عمومی و باجه‌های فروش بلیط نصب شده و از شهروندان و دانش آموزان تقاضا می‌شود بدون ماسک از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.