سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از کاهش شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی گرگان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۲ شکایت در سامانه سازمان حمل و نقل ثبت شده است که ۵۸ مورد آن مربوط به رانندگان تاکسی،۱۷ مورد تاکسی تلفنی،۱۰ مورد سرویس مدرسه و ۷مورد نیز مربوط به رانندگان اتوبوس‌های درون شهری بوده است.

او ادامه داد: بیشترین شکایت مردمی مربوط به دریافت کرایه اضافه بوده و همچنین رعایت نکردن شئونات اسلامی، رعایت نکردن قانون و توهین نیز از دیگر تخلفات انجام شده، بوده است که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
 
بیشتر بخوانید
 
کمال غریبی ضمن توصیه به  رانندگان حمل و نقل عمومی گرگان  وشهروندان  برای رعایت کردن نکات بهداشتی در این ایام کرونایی، افزود:  شهروندان برای رسیدگی به شکایات و مشاهده هر گونه تخلف از رانندگان می توانند با شماره همراه ۰۹۳۶۱۶۸۸۵۹۹ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.