خانه صنعت و بسیج مهندسین قم با همکاری هنرستان انقلاب اسلامی برای سال تحصیلی جدید ماسک‌های سه لایه تولید می‌کنند.

تقوایی ،مسئول قرارگاه سازندگی علم الهدی بسیج مهندسین  قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  با اشاره به فرارسیدن آغاز بهار دانش گفت : بنا به نیاز بیشتر بازار  به ماسک خصوصا دانش آموزان و فرهنگیان استان قم و دیگر استان ها تصمیم به تهیه و تولید انبوه ماسك های  سه لایه بهداشتی  گرفتیم.

او ادامه داد:خانه صنعت و سازمان بسیج مهندسین استان قم با همکاری هنرستان کارودانش انقلاب اسلامی برای سال تحصیلی جدید مبادرت به تولید ماسک‌های سه لایه بهداشتی می کند.

مسئول قرارگاه سازندگی علم الهدی  افزود: با توجه به ظرفیت موجود ، مذاکراتی با  هاشمی مدیر خانه صنعت قم و سرهنگ نیكو كلام مسئول بسیج مهندسی استان صورت گرفت و پس از موافقت  عملیات تهیه  خط تولید ماسك های سه لایه بهداشتی در قم آغاز شد.

تقوایی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه  ۱۰۰ هزار ماسک در صورت تامین پارچه عنوان کرد :این ماسک ها با نرخ مصوب و با قیمت پایین تر در بازار عرضه خواهند شد.

بیروتی، جانشین قرارگاه سازندگی علم الهدی و عضو بسیج مهندسین استان قم افزود : پس از تجربه موفقیت آمیز راه اندازی خطوط تولید ماسك و ژل ضدعفونی كننده در بسیج دانشجویی قم و استقبال بی نظیر و شكستن پیك بازار از اوایل پاندمی كرونا تا كنون امیدواریم در سال تحصیلی جدید با تولید ماسک های سه لایه كمك شایانی به خانواده ها در سال تحصیلی جدید كرده باشیم.


بیروتی در آخر با اشاره به موانع جدید تولید ماسک كه جنبه مافیایی دارد گفت : بحمدالله با صحبت های قبلی و توان و ظرفیت موجود ،امكان تولید پارچه ماسك هم فراهم خواهد شد و در صورت بازخورد مثبت  امكان و همت تولید مضاعف را داریم.

انتهای پبام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار