سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره وضعیت فرشاد احمدزاده، هافبک این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد احمدزاده،  هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر، عملکرد خوبی را  از خود به نمایش گذاشته بود شنیده شده که مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

در همین حال سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: حفظ بازیکنان و چیدمان ترکیب تیم، به سیاست و استراتژی جواد نکونام (سرمربی فولاد) بستگی دارد. چرا که نیاز‌های فنی را او از شخص مدیرعامل بیشتر می‌داند. قاعدتا مربی هم به این تحلیل می‌رسد که با ایجاد ثبات حداکثری در تیم، ترکیب  را بهم نریزد.

آذری تصریح کرد: درباره پیشنهاد های  فرشاد احمدزاده چیزی نمی‌دانم. او فولاد را بسیار دوست دارد و سال گذشته از حضور در تیم ما راضی بود. او یکی از بهترین و متعصب‌ترین بازیکنان ما بوده و به فضای فولاد، ساختار باشگاه و مربی تیم، فوق العاده علاقه دارد.

مدیرعامل فولاد گفت: برای یک فوتبالیست ۲ پارامتر وجود دارد. اولویت اول بازی کردن و مسئله دوم هم پول  است. درباره پیشنهادات او چیزی نمی‌دانم، اما از فرشاد و دیگر بازیکنان مجددا تشکر می‌کنم. بعید می‌دانم فرشاد باشگاه راحتی مانند فولاد را به آسانی رها کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار