معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه از توزیع اقلام، وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس استان در قالب کاروان مهر با نشاط خبر داد و گفت : ۱۰ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماشاالله پروین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و بهداشت مدارس با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار از محل اعتبارات وزارتی و استانی بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل ورزشی و بهداشتی و تجهیز کلاس درس تربیت بدنی هزینه شده است.

او گفت : بسته‌های ورزشی و بهداشتی به تعداد بیش از هزار بسته شامل انواع توپ‌های آسفالتی و سالنی، راکت بدمینتون و تنیس روی میز، انواع تور‌های ورزشی (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون)، شطرنج فدراسیونی، طناب بازی، حلقه هولاهوپ، مخروط، ترازو و قدسنج، تاتامی، نردبان سوئدی، تخته استپ و ترامپولین در بین مدارس محروم استان با اولویت مدارس دخترانه توزیع خواهد شد.

او به ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مجموعه آموزش و پرورش استان و سایر ارگان‌ها برای اجرای پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم و همچنین تربیت متوازن و تمام ساحتی دانش‌آموزان که از مطالبات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، تاکید کرد.

پروین افزود: تمام این موارد که جزو اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است به صورت جدی در استان کرمانشاه رصد و پیگیری می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.