معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : هرگونه اقدام تبلیغاتی کاندیدا‌ها که سلامت مردم را در شرایط کرونایی به خطر بیاندازد، حتما با برخورد نهاد‌های نظارتی مواجه می‌شود.

برخورد نهاد‌های نظارتی در تبلیغات کاندیداهابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو در ۲۱ شهریور، گفت : وظیفه داریم با رفتار بی طرفانه از رای مردم امانت داری کنیم.

او با تاکید بر حراست از رای مردم، گفت: اطمینان می‌دهیم هر فردی را که مردم انتخاب کنند، محترم می‌دانیم.

خوش اقبال با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، افزود: از مردم دعوت می‌کنیم حتما در انتخابات شرکت داشته و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند، چرا که هر چه مشارکت بیشتر باشد نتیجه و خروجی انتخابات بهتر خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط بیماری کرونا ادامه داد: شرایط بیماری کرونا باید به طور جدی مورد توجه کاندیدا‌ها قرار بگیرد و انتظار رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی از کسانی که قرار است فردا در مسند قانونگذاری کشور قرار بگیرند، بی شک بیشتر از دیگران است.

خوش اقبال گفت: اگر مواردی از ابتلا بر اثر تبلیغات کاندیدا‌ها بروز پیدا کند مسئولیت آن بر عهده کاندیدا‌ها خواهد بود و به طور حتم از سوی نهاد‌های ناظر و مسئول با آن برخورد خواهد شد.

خوش اقبال همچنین حمایت دستگاه‌ها و ادارات از فرمانداری‌ها در مرحله دوم انتخابات را ضروری دانست و گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده دستگاه‌ها مکلفند بخشی از پرسنل و امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه پس از انتخابات حتما مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.