معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای توقف نظام آموزشی در ایران راه به‌جایی نبرد، گفت: دانش آموزان مهارت سلامتی وزندگی با کرونا را بیاموزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان پیامبر اعظم (ص) سمنان گفت: ایجاد دوگانگی سلامت و آموزش از توطئه‌های دشمنان در جریان شیوع کرونا است و آنان درصدد توقف نظام آموزشی هستند.

او بابیان اینکه خوشبختانه تاکنون توطئه‌های دشمنان برای توقف نظام آموزشی راه به‌جایی نبرده است، افزود: دانش آموزان مهارت سلامتی وزندگی مسالمت‌آمیز با کرونا ویروس در کنار تحصیل و آموزش‌وپرورش را بیاموزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه تحقیق و پژوهش و حل مسئله توسط دانش آموزان فلسفه اصلی نهاد آموزش‌وپرورش است، ابراز داشت: شیوع کرونا ویروس فرصتی را ایجاد کرد که دانش آموزان و دیگر آحاد جامعه، فرهنگ زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزند.

خجسته پور با اشاره به اینکه افزون بر شش ماه است که با ویروس کرونا درگیر هستیم، تصریح کرد: در ماه‌های اول شیوع کرونا ویروس، دوگانه سلامت و معیشت در کشور به وجود آمد، اما با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و دستورالعمل‌های بهداشتی این دوگانگی از بین رفت.

او بیان کرد: در آستانه محرم حسینی هم دوگانه سلامت و عزاداری در کشور ایجاد شد که با عملکرد شایسته هیئت‌های عزاداری این دوگانه و جوسازی‌ها راه به‌جایی نبرد و اکنون برای بازگشایی مدارس توطئه‌های متعددی از سوی دشمنان ایجاد می‌شود که برای مقابله با این توطئه‌ها نیازمند تلاش مضاعف فرهنگیان و همراهی خانواده دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.