رئیس آموزش‌وپرورش گرمسار بابیان اینکه ۱۶ هزار دانش‌آموز در گرمسار مشغول به تحصیل هستند، گفت: یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز گرمساری به آموزش مجازی دسترسی ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر نجفی رئیس آموزش‌وپرورش گرمسار در حاشیه بازگشایی نمادین مدارس گفت: درمجموع ۱۶ هزار دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند که یک هزار و ۶۰۰ نفر از امکانات ارتباطی برای حضور در کلاس‌های مجازی برخوردار نیستند.

او بابیان اینکه ۱۰۳ مدرسه با ۷۷۰ کلاس درس در گرمسار در حال ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان این شهرستان هستند، افزود: این دانش‌آموزان به‌واسطه سکونت در مناطق محروم و یا نیاز مالی از امکاناتی مانند تلفن همراه هوشمند و زیرساخت‌های اینترنتی برخوردار نیستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گرمسار با تأکید بر اینکه ۷۶۰ دبیر و آموزگار در مدارس این شهرستان تدریس می‌کنند، گفت: حفظ سلامت دانش‌آموزان در این شرایط، مهم‌ترین دغدغه آموزش‌وپرورش است.

نجفی با اشاره به اینکه شرایط فعلی درواقع مدیریت آموزش‌وپرورش در شرایط بحران است، یادآور شد: همراهی خانواده دانش‌آموزان و تلاش مضاعف مدیران و مربیان مدارس برای عبور از این بحران در دستور کار قرار گیرد.

او بابیان اینکه سال گذشته تنها ۴۰ درصد مباحث آموزشی در برنامه شاد بارگذاری شد، یادآور شد: اکنون برنامه شاد با ۱۱ قابلیت بیشتر رونمایی شده و از آن در آموزش مجازی به دانش‌آموزان بهره‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.