گوگل پرچمداران خود را زودتر از موعد عرضه خواهد کرد

شرکت گوگل قصد دارد گوشی‌های جدید خود را زودتر از تاریخ اعلام شده وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند Pixel 5  و Pixel 4a (5G) ظاهرا زودتر از حد انتظار وارد بازار می‌شوند. به نقل از پایگاه اینترنتی وودافون آلمان این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۵ سپتامبر رونمایی می‌شوند. پیش از این خبر‌ها حاکی از این بود که این تلفن‌های هوشمند در تاریخ ۳۰ سپتامبر رونمایی می‌شوند.

طبق گزارشات اعلام شده پیش خرید‌ها از ۸ اکتبر آغاز شده و تا ۱۶ اکتبر روانه بازار می‌شوند. گفته می‌شود اگر گوگل تاریخ اعلامیه را تغییر داده باشد، احتمال این که این گوشی‌ها قبل از ۱۶ اکتبر به بازار عرضه شود بسیار زیاد است. همچنین عکس فاش شده از صفحه نمایش این گوشی‌ها این پیش بینی را بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند.

برخی مستندات درباره رنگ این مدل از گوشی‌های گوگل وجود فقط رنگ سیاه را نشان می‌دهد، اما براساس مدل‌های منتشر شده قبلی Pixel 4a (5G) احتمالا به رنگ سفید و سبز در دسترس خواهد بود. قیمت Pixel 4a (5G) در آمریکا از ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود و در اروپا ۴۹۹ پوند پیش بینی شده است.گفته می‌شود Pixel 5 با قیمت ۶۴۹ دلار در آمریکا و ۶۲۹ پوند در اروپا به فروش می‌رسد.

پرچمدار جدید گوگل

برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی Pixel 4a (5G)

این دو گوشی که مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 765G خواهند بود و انتظار می‌رود Pixel 5 با صفحه نمایش ۹۰ هرتز و تنظیم دوربین بهتر نسبت به مدل سال گذشته تصاویر خوبی را با دوربین این گوشی‌‌ها ثبت کرد. همچنین از مزایای دیگر این گوشی‌ها دارا بودن باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت خواهد بود.

پیش بینی می‌شود Pixel 4a (5G) محبوب‌تر از Pixel 5 در میان طرفداران این گوشی‌ها باشد چرا که نسخه قبلی سخت افزار اصلی مشابه را با هزینه کمتری ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید

چرا گوشی گوگل پیکسل ۴a بخریم؟

نتایج امیدوارکننده گوشی گوگل Pixel ۴a در گیک‌بنچ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار