دادستان نظامی‌استان یزد از پارکینگ خودرو‌های توقیفی پلیس راهور به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  در پی وصول گزارش‌های مردمی و نارضایتی‌ها مبنی بر ورود خسارت‌های سنگین به چندین دستگاه خودرو سواری در جریان بازرسی‌های منجر به توقیف، انتقال به توقفگاه و یا در محل نگهداری آنها، دادستان نظامی یزد از توقفگاه خودرو‌های توقیفی پلیس راهور شهر یزد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه نگهداری خودرو‌ها قرار گرفت.

محمدحسین حکیمی‌فرد، دادستان نظامی‌یزد در جریان این بازدید اظهار داشت: اموال توقیفی، امانت است و نگهداری مطلوب و پیشگیری از آسیب و فرسوده شدن آنها، وظیفه شرعی و قانونی است.

او افزود: باید هرچه سریعتر خودرو‌های توقیفی تعیین تکلیف و با رفع موانع قانونی به صاحبانشان مسترد شوند.

این مقام قضایی درباره خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی غیرمجاز نیز گفت: مراجع ذی صلاح باید در اسرع وقت مطابق قانون درباره این خودرو‌ها تعیین تکلیف کرده و در صورت وجود مصوبات قانونی این وسایل را به نفع دولت ضبط کنند، چرا که تعلل و تأخیر باعث ایجاد خسارت به اموال توقیفی می‌شود.

مشکل مالکان خودرو‌های توقیفی در یزد حل می‌شود

دادستان نظامی‌استان یزد با تاکید بر ضرورت دقت در بازرسی و توقیف خودرو‌های عبوری متخلف گفت: اعلام گزارش توقیف این قبیل خودرو‌ها در سریعترین زمان به مراجع قضایی از ورود خسارات احتمالی در حین کشف، جلوگیری می‌کند و باعث برخورد به موقع با عوامل مخل نظم و امنیت خواهد شد.

گفتنی است، در پی این بازدید، اکثر خودرو‌های توقیفی تعیین تکلیف و به صاحبانش تحویل داده شد و بخشی از مشکلات مردم در این زمینه مرتفع و در خصوص مابقی خودرو‌ها هم راهکار‌هایی ارائه شد.

این اقدام دادستان نظامی‌یزد بازخورد مطلوبی در بین مراجعان داشته است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.