با حضور سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان در روستای چلویر ایذه زنگ آغاز فعالیت مدارس عشایری در سال تحصیلی جدید نواخته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرادعلی سعیدی‌پور سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: امروز به صورت نمادین زنگ آغاز مدارس عشایری در مدرسه عدالت روستای چلویر ایذه نواخته‌ شد تا ۱۳ هزار و ۵۱۸ دانش آموز  در ۶۹۸ آموزشگاه در مناطق ۱۴ گانه عشایری استان سال تحصیلی جدید را همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز کنند.

او با اشاره به اینکه یکی از وظایف دستگاه آموزش، تعلیم و تربیت و گسترش عدالت است، افزود: به منظور اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی در ابتدای سال تحصیلی جدید در کنار دانش آموزان عشایر هستیم تا نشان دهیم که تعلیم و تربیت حتی یک دانش آموز در دورترین نقاط هم برای ما مهم است.

 سعیدی پور با بیان اینکه همه نکات بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا به نحو احسن در مدارس عشایری خوزستان انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد دانش‌آموزان در اغلب مدارس عشایری زیر ۵۰ نفر است آموزش در این مدارس به شیوه حضوری و به صورت عادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.