مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاس ها در مدارس کم‌جمعیت روستایی استان به‌صورت حضوری و در دیگر نقاط به صورت زوج و فرد برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدارس کم‌ جمعیت و روستایی این استان کلاس‌های درس به صورت حضوری با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

زارع پور با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه افزود: امسال بازگشایی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و امیدوارم برنامه ریزی‌های انجام شده منتج به نتیجه شود.

او با تاکید بر اینکه تمام نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس رعایت می‌شود بیان کرد: ارزیابی تحصیلی دانش آموزان و مرور دروس پارسال از جمله دلایل بازگشایی زود هنگام مدارس بوده و خانواده‌ها نگرانی و دغدغه سلامت فرزندان خود را نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلوم نیست تا چه زمانی این بیماری ادامه دارد و نباید وقفه‌ای در آموزش دانش آموزان ایجاد شود و مسئولان آموزش و پرورش کشور نیر نمی‌توانند منتظر پایان این بیماری باشند.

زارع‌پور گفت: در مدارس پرجمعیت استان نیز کلاس‌های درس به صورت نوبت بندی زوج و فرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.