مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان روزهای ۹ و ۱۰ مردادماه ۱۳۹۹ با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پورمدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تاریخ از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به  تمامی استان های کشور اعلام شد. 

زارع پور افزود: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ویژه دانش آموزان پسر و دختر پایه هفتم مقطع  متوسطه اول و پایه دهم دوره متوسطه دوم است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: این آزمون برای دانش آموزان پایه هفتم کشور و استان از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۹  مردادماه ۱۳۹۹ آغاز می شود. 

زارع پور گفت: این آزمون برای دانش آموزان پایه دهم کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز از ساعت ۹ صبح جمعه ۱۰ مردادماه امسال آغاز  خواهد شد. 

او افزود: حوزه های امتحانی هر ۲ آزمون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در کارت ورود به جلسه برای داوطلبان تعیین ‌شده است. 

زارع پور بیان کرد: کارت‌ ورود به جلسه این ۲ آزمون ۲۷ تیرماه امسال صادر و بین داوطلبان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد. 

او گفت: داوطلبان هر ۲ آزمون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند. 

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار  نفر بود. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.