امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: موضوع بیمارستان، مسأله احیای کشاورزی، آسفالت ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: موضوع بیمارستان، مسأله احیای کشاورزی، آسفالت ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اندیکا و موضوع دیگری که نباید نسبت به آن بی توجه بود مسائل فرهنگی و تبلیغی و احیای مساجد شهرستان است. 

او افزود: از ۱۳ مشکل اساسی که در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد ۴ موضوع در اولویت اول است که تحقق آن‌ها یک تحول بزرگی را ایجاد خواهد کرد که در این زمینه هم نظر با نماینده پرتلاش مردم اندیکا در مجلس هستم.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: ما انتظار داریم که یکی از مصوبات سفر قالیباف این باشد که شهرستان‌های محروم ضمن افزایش اعتبار، صد در صد آن چیزی که تخصیص داده شده است پرداخت گردد.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: اگر وزارت کشور اعلام کرده که شهرستان اندیکا، محروم‌ترین شهرستان استان است، چرا اعتبارات امسال را نسبت به سال قبل حدود ۱۰ میلیارد کمتر اختصاص داده اند؟ و برخی شنیده‌ها حاکی از این است که از ۲۹ میلیارد درنظر گرفته شده برای اندیکا، تنها۲۰ درصد آن پرداخت خواهد شد. این رویکرد دولت در تضاد با آن‌چیزی است که می‌گوید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.