دادستان انقلاب و عمومی مریوان از دستگیری ۲۷ نفر از افراد شرور، در مریوان و کشف تعدادی سلاح سرد از جمله شوکر، باتوم و چاقو از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دادستانی انقلاب و عمومی شهرستان مریوان روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر افزایش درگیری خیابانی، اخاذی و زورگیری از شهروندان مریوانی که بیشتر با استفاده از سلاح سرد مثل چاقو، قمه و باتوم انجام می‌شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی و پلیش شهرستان قرار گرفت.

جهت ارتقای ضریب امنیت، آسایش عمومی و رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی مراکز عمومی، تفریحی و پارک‌ها به صورت ویژه انجام و با حضور دادستان و فرمانده انتظامی و ماموران پلیس به مرحله اجرا در آمد و در مجموع ۲۷ نفر دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستانی انقلاب و عمومی مریوان در ادامه این اطلاعیه آورده است: در این طرح ۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یا دارای پلاک مخدوش متعلق به این افراد توقیف و تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، باتوم و شوکر برقی نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

در ادامه اطلاعیه دادستانی مریوان تاکید شده است: به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی جامعه را داشته و به آسایش و امنیت مردم تعرض کنند هشدار جدی داده می‌شود در صورت حمل هر نوع سلاح سرد و نگهداری و قدرت نمایی، و ایجاد رعب و وحشت و زورگیری و آزار و اذیت مردم برابر قانون برخورد و بشدت مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.