رئیس آموزش و پرورش گرگان از حضور ۸ هزار و ۶۰۰ کلاس اولی در مدارس گرگان خبر داد.

خانم تربتی نژاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: تصمیم نحوه برگزاری کلاس‌ها در مدارس با شورای مدرسه متشکل از مدیر مدرسه، نماینده انجمن اولیا و مربیان، نماینده شورای دانش آموزی، نماینده دبیران و اعضای دیگر است.

 

خانم تربتی نژاد افزود: قرار بر این شد در این شورا به نحوه حضور دانش آموزان در مدارس بپردازند و از فکر‌های خلاقانه استفاده کنند تا هم رضایت خانواده‌ها وجود داشته باشد و هم ما بتوانیم آموزش‌ها را با رعایت ضوابط بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهیم.

 

تربتی نژاد گفت: مدیران در کل شهرستان و استان اقدام به ضد عفونی کردن مدارس کرده اند و ابزار و امکاناتی که برای رعایت مسائل بهداشتی لازم هست از جمله مسائل ضد عفونی کننده در اختیار مدارس قرار گرفته شده است.

 

او گفت: با کمک دستگاه‌های مرتبط توانستیم کل مدارس را ضد عفونی کنیم تا روز شنبه آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.


تربتی نژاد گفت: دانش اموزان بر اساس گروه‌های الف و ب در روز‌های زوج و فرد در مدرسه حضور پیدا می‌کنند، اما کادر آموزشی و اجرایی در مدرسه حضور دارند.

 

او گفت: در شهرستان گرگان حدود ۹۰ هزار دانش آموز ثبت نام شده اند که ۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی هستند همه این دانش آموزان در ۴۸۰ مدرسه و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فنی حرفه‌ای و کار و دانش تحصیل می‌کنند.


تربتی نژاد ادامه داد: تمام نیروی انسانی ما در ۴۸۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی سازمان دهی شده اند و ان شالله آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس وجود دارد.

 

او گفت: در ایام ثبت نام دانش آموزان از ظرفیت فضای مجازی بهره گیری کردیم و تنها برای ارائه مدارک خانواده‌ها به مدارس مراجعه حضوری داشتند.


انتهای پیام/ق

برچسب ها: کلاس اولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.