کلاس‌های درس دانشگاه اصفهان به دلیل قرار گرفتن اصفهان در وضعیت قرمز کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف شاقول معاون آموزشی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه مبنای کار دانشگاه اصفهان در ترم نخست سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ بر برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس نظری است گفت: آمادگی برگزاری حضوری کلاس‌ها را در صورت تغییر شرایط کرونایی داریم.

یوسف شاقول افزود: ثبت نام و پذیرش دانشجویان برای سال تحصیلی جدید دانشگاه اصفهان از پانزدهم شهریور آغاز می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از بیست و نهم شهریور است.

او با اشاره به اینکه برگزاری حدود چهار هزار کلاس درس در هر هفته به صورت مجازی در دانشگاه اصفهان برای ترم تحصیلی جدید پیش‌بینی شده گفت: با توجه به عوامل مختلف از جمله تجربه جدیدی که در آموزش مجازی به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا پیش آمد و مشخص شدن تکلیف مسائلی مانند کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی، ترم تحصیلی گذشته و زمان ورود نمرات دانشجویی کمی طولانی شد.

شاقول با بیان اینکه در ترم تحصیلی گذشته حدود نود درصد کلاس‌های غیر حضوری به صورت آنلاین (برخط) برگزار شد افزود: در این نیم ترم برای دروس عملی و آزمایشگاهی با هماهنگی معاونت دانشجویی، خوابگاه‌ها با ظرفیت یک سوم تا یک چهارم با هدف حفظ سلامتی دانشجویان و با هماهنگی گروه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه کلاس‌های درس دانشجویان تازه وارد از اوائل آبان آغاز می‌شود افزود: پایان این ترم تحصیلی اواخر دی و آغاز ترم دوم سال جاری از چهارم بهمن خواهد بود.

دانشگاه اصفهان با ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی، از دانشگاه‌های جامع و برتر کشور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.