غنیان گفت: هفت تعاونی در بخش‌های مختلف مانند مسکن، صنعت، خدمات و آموزش در شهرستان‌های استان در هفته تعاون امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۴۰۲ فرصت شغلی برای جوانان با افتتاح هفت تعاونی در استان سمنان به مناسبت هفته تعاون ایجاد می‌شود.

او افزود: ۳۶۶ میلیارد ریال برای افتتاح هفت تعاونی در استان سمنان به مناسبت هفته تعاون هزینه صرف شد که از این میزان ۱۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره تامین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: هفت تعاونی آماده افتتاح این استان در هفته تعاون مربوط به شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار است.

غنیان ادامه داد: برقراری عدالت اجتماعی، فقرزدایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اشتغال زایی از جمله مزایای فعالیت اقتصادی در قالب تعاون است.

او ابراز کرد: بخش تعاون از فرآیند‌های تولید گرفته تا توزیع و مصرف، به سبب نظارت همگانی، فعالیت شفافی دارد که در بسترسازی برای جهش تولید و حمایت از مصرف کنندگان نقش آفرین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بیان کرد: تعاونی‌ها با فعالیت شفاف در توزیع و مصرف می‌توانند اثربخشی مطلوبی در کاهش فاصله قیمت در محل تولید تا مصرف کننده داشته باشند و دست دلالان و واسطه‌ها را از بازار کوتاه کنند تا با فعالیت‌های برنامه محور در حوزه تولید، بازاریابی و فروش، محصولات با قیمت عادلانه‌تری در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.