فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش نیرو‌های مرزبانی ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و احشام در هنگ مرزی پاوه کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: ماموران هنگ مرزی پاوه حین حراست از مرز‌های منطقه به تعدادی قاچاقچی که به صورت غیرمجاز در حال ورود به کشور بودند برخورد کردند.

او ادامه داد: پس از ایستادگی نیرو‌های مرزبانی، افراد قاچاقچی که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با توجه به شناخت از منطقه با رها کردن بار‌های خود اقدام به فرار کردند.

سردار الهی  بیان کرد: در بازرسی از بار‌های قاچاقچیان ۱۰۹ راس دام (گوسفند و بز) به همراه ۷۵ دستگاه سالادساز برقی، ۱۳۰۰ بسته پوشک، ۸۰۰ عدد انبردست و ۱۲ دستگاه اتوبرقی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را حدود ۹ میلیارد ریال ذکر کرد.

او همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان از شناسایی آن‌ها خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

سردار الهی یادآوری کرد: به تازگی نیز ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق دیگر شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی- بهداشتی، پوشاک و احشام با تلاش نیرو‌های هنگ مرزی پاوه کشف شده بود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.