مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور بعد از قهرمانی این تیم تبریزی در جام حذفی صحبت‌های تندی علیه کمیته انضباطی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور بعد از قهرمانی این تیم تبریزی در جام حذفی اظهار کرد: من با تراکتور قرارداد دارم و باید ببینم که فصل آینده به چه صورت می‌شود. من دوست داشتم قهرمان شویم تا این مسئله را مطرح کنم. در بازی با گل گهر اتفاقاتی رخ داد که ۳ جلسه محروم شدم، خیلی برای این فوتبال متاسف هستم.  

او ادامه داد: به هر حال در فوتبالی که همه از پاکی، خیرخواهی و انسانیت حرف می‌زنند، من ۳ جلسه با رای جعلی کمیته انضباطی محروم شدم. کمیته‌ای که کارش باید رسیدگی به تخلفات باشد خودش تخلف می‌کند. سید علی شاهد این موضوع است و هیچ گزارشی از عملکرد من به کمیته انضباطی راائه نکرد و کمیته انضباطی  ۳ بازی من را محروم کرد. کمیته انضباطی طی گزارشی به کمیته استیناف اعلام کرده است که من به داور گفتم که چقدر گرفته است و من بیشتر از این می‌دهم.

شجاعی گفت: سید علی داور بازی قسم خورد که گزارشی به کمیته انضباطی ارائه نکرده است، اما کمیته انضباطی رای محرومیت برایم صادر کرد، چون تاکنون به این کمیته نرفتم و آن‌ها با من لج کردند. همچنین  برای فوتبالی که کمیته انضباطی اش تخلف می‌کند باید تاسف خورد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار