سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره قهرمانی تیمش در جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار کرد: این قهرمانی را به زنوزی و هواداران سرتا سر دنیا هدیه می‌کنم. به نظرم لیاقت تیم ما بیشتر از این‌ها بود و رتبه مان در لیگ برتر می‌توانست بالاتر از این باشد. البته شرایط داوری یک مقدار تیم ما را اذیت کرد و در صحنه‌ای که استقلالی‌ها گل زدند، قبل از آن خطا کرده بودند و باید داور خطا می‌گرفت و من به خاطر اعتراض به آن صحنه اخراج شدم.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود. تیمی که قهرمان ۴ دوره گذشته را در نیمه نهایی حذف کرده  و به فینال رسیده است، تیم بزرگی محسوب می‌شود. من برای تیم‌های فوتبال پرسپولیس، پدیده، استقلال و سپاهان در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا  آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین امیدوارم تیم ما ادامه دهنده روند خوب خود باشد. این قهرمانی را به هواداران و کسانی که با خون و دل به این جام رسیدند تبریک می‌گویم.  

الهامی گفت: ما در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و ۳ گل به ثمر رساندیم و خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. همچنین بازیکنان را در بین ۲ نیمه بازی توجیه کردیم که فینال جام حذفی خیلی مهم است.

او ادامه داد: استقلال تیم خوبی است و ما می‌دانستیم این تیم بی محابا در نیمه دوم حمله می‌کند. بازیکنان ما در نیمه اول فراتر از فوتبال ایران بازی کردند، اما در نیمه دوم ۲ گل خوردیم. البته گل دوم استقلال خطا بود و همان گل شیرازه تیم ما را بهم ریخت. من را ناظر بازی اخراج نکرد بلکه ناظر سازمان لیگ این کار را انجام داد و او حق نداشت من را اخراج کند. به طور حتم ما شکایت می‌کنیم.

ناظر سازمان لیگ قصد دارد من را ۶ ماه محروم کند

سرمربی تراکتور گفت: ناظر سازمان لیگ به من گفت که در کمیته انضباطی می‌بینمت و ۶ ماه محرومت می‌کنم. او در این بازی کاره‌ای نبود و ناظر بازی من را باید اخراج می‌کرد. از بازیکنان تشکر می‌کنم و آن‌ها مردانه جنگیدند و ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدند. از زنوزی تشکر می‌کنم و در این سال‌ها به او ناملایمت‌هایی شده بود. همچنین حق زنوزی بود که تیمش یک جام بگیرد، چون او خیلی زحمت کشید.

آنالیز بازی تیم ما را به استقلالی‌ها دادند

الهامی بیان کرد: خیلی از افراد در باشگاه تراکتور دوست نداشتند تا تیمشان نتیجه بگیرد و خودشان را سهامدار و وامدار تراکتور می‌دانند. بعضی‌ها فکر می‌کنند تراکتور فقط برای آن‌ها است و آنالیز بازی تیم ما را به استقلال داده بودند و وویس آن را دارم. دوست دارم آن کوتوله‌ها را ببینم تا بدانند با تیم تراکتور چکار کردند. همین آقایان کاری کردند که اسم یک نفر که در تبریز به گوش می‌رسید همانند شمر با او رفتار کنند. خدمتی که منصور عظیمی به تراکتور کرده بود نصف این آقایان برای این تیم نکردند.

انگ دلالی به منصور عظیمی زدند

او خاطر نشان کرد: گناه عظیمی این بود که اسدی را از دفتر باشگاه سپاهان به تبریز آورد و رشید مظاهری، خانزاده و چند بازیکن دیگر را برای تراکتور جذب کرد. عظیمی در جذب بازیکنان خارجی نقشی نداشت، اما تقصیر را به گردن او می‌انداختند. انگ دلالی به عظیمی زدند، اما خداوند امروز به او نگاه کرد و اجرش را به او داد. افتخار می‌کنم که بچه آذربایجان توانست قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

الهامی درباره وضعیت مظاهری گفت: این دروازه بان در این قهرمانی نقش دارد و خیلی زحمت کشیده است، من نمی‌توانم از او بگذرم. او صحبت‌هایی درباره مسائل مالی و بازی اش کرده است که به نظرم سوء تفاهم بود. معتقدم رشید در این قهرمانی سهم دارد و روز‌هایی او با کتف مصدوم برای ما بازی کرده است. البته با توجه به بحث قانون و حرفه‌ای گری از مظاهری انتظار داشتم که این کار را نکند. این لطف خدا بود و محمدرضا اخباری باید احیا می‌شد، چون ۲ سال در بدترین شرایط صبر کرده بود و خداوند به او کمک کرد و برای این دروازه بان خیلی خوشحال هستم. من دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که با کسب قهرمانی توانستند مردم تبریز را خوشحال کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار