فدراسیون جهانی هندبال (IHF) از توپ رسمی مسابقات جهانی مردان سال آینده رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (پنجشنبه) از توپ رسمی مسابقات هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ درمصر، رونمایی شد.

این توپ با عنوان NUEVA X۵۰۰۰ Egypt ۲۰۲۱ توسط شرکت مولتن، تهیه کننده برجسته توپ‌های ورزشی در جهان، تولید شده و در مسابقاتی که قرار است از ۱۳ تا ۳۱ ژانویه برگزار شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود ساخت این توپ بر اساس نسخه NUEVA X۵۰۰۰ است که برای مسابقات IHF استفاده می‌شود. اما این نوع ویژه دارای طراحی سفارشی با استفاده از رنگ‌های پرچم مصر و هیروگلیف (حروف تصویری) نماد تاریخ دوران فراعنه این کشور است.

فدراسیون جهانی هندبال می‌گوید مدل جدید دارای ماده پوششی خاصی است که کنترل توپ را بهتر می‌کند و در ساخت آن از "فوم" نرمی استفاده شده که آن را نرمتر می‌سازد و باعث می‌شود بازیکنان توپ را بهتر در دست بگیرند.

این چهارمین دوره پیاپی مسابقات قهرمانی مردان جهان است که "مولتن" توپ آن را تأمین می‌کند. این شرکت از سال ۲۰۱۴ به شریک رسمی فدراسیون بین المللی هندبال تبدیل شده است.

این شرکت اولین بار در ژوئیه سال ۲۰۱۴ توپ مسابقات قهرمانی مردان جهان در قطر را تولید کرد، پس از آن در مسابقات ۲۰۱۷ فرانسه و ۲۰۱۹ دانمارک، "مولتن" ۲ بار دیگر تامین کننده توپ‌های قهرمانی جهان شد.


بیشتر بخوانید

 مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

برخورداری: سوء تفاهم ها تا حدودی برطرف شده است/ الله کرم نقش زیادی در صحبت ها داشت / تا به اینجای کار آن طور که باید و شاید حمایت صورت نگرفته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار