فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرد اگر شیوع کرونا به روند ساخت و ساز ورزشگاه‌های میزبان مسابقات جهانی ۲۰۲۱ مردان لطمه وارد کند این بازی‌ها را به تعویق خواهد انداخت.

آمادگی فدراسیون جهانی هندبال برای تعویق مسابقات جهانی ۲۰۲۱به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات هندبال قهرمانی جهان در بخش مردان قرار است از ۱۴ تا ۳۱ ژانویه در مصر برگزار شود و به نظر می‌رسد شیوع کرونا تاثیری بر این رقابت‌ها نخواهد داشت، اما فدراسیون جهانی هندبال احتمالات را نیز در نظر گرفته و خود را آماده تعویق احتمالی این بازی‌ها کرده است.
سخنگوی فدراسیون بین المللی هندبال گفت:" در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ورزشگاه‌های جدید، تقویم مسابقات فضای کافی دارد که مسابقات کمی جابجا شوند. "
مسابقات هندبال مردان و زنان قهرمانی جهان به احتمال فراوان از تعویق بازی‌های المپیک ضربه نخواهند خورد.
مسابقات جهانی هندبال زنان هم قرار است از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ دسامبر در اسپانیا برگزار شود.
این سخنگو گفت:" فدراسیون بین المللی هندبال علاقه‌مند است مسابقات جهانی ۲۰۲۱ مردان و زنان را طبق برنامه انجام دهد و نیازی به جابجایی آن‌ها نیست در صورتی که برگزارکنندگان مسابقات مردان به خاطر وضعیت به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در اتمام ورزشگاه‌های جدید دچار تغییر شوند، اگر تقویم اجازه دهد مسابقات اندکی جابجا خواهد شد. "

گفتنی است تعویق مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به خاطر ویروس کرونا، تقویم ورزشی سال ۲۰۲۱ را دچار تغییرات چشمگیری خواهد کرد.
بیشتر فدراسیون‌های بین‌المللی رقابت‌های جهانی خود را در سال‌های غیر المپیکی برگزار می‌کنند و حالا چندین رویداد ورزشی به خاطر تعویق المپیک توکیو قرار است جابجا شوند تا خود را با تاریخ جدید المپیک وفق دهند.


بیشتر بخوانید:

برخورداری: سوء تفاهم ها تا حدودی برطرف شده است/ الله کرم نقش زیادی در صحبت ها داشت / تا به اینجای کار آن طور که باید و شاید حمایت صورت نگرفته است

ترجیح دادم از تیم ملی دور باشم/ لژیونر‌ها کمبود‌ها را بیشتر احساس می‌کنند/ شرایط خوبی در اردو‌های تیم ملی وجود نداشت

خداحافظی برخورداری از تیم ملی هندبال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار