باقرزاده در خصوص زمان بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان از طریق مدیران و کانال‌های ارتباطی با مدارس برای برنامه روز شنبه از حیث حضور مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش در بخش خبری ۲۱ درباره چگونگی بازگشایی مدارس برای ۱۵ شهریور اظهار کرد: دانش آموزان قبل از حضور در مدرسه از طریق کانال‌های ارتباطی با مدارس برای برنامه روز شنبه از حیث حضور مطلع شوند.

او ادامه داد: حدود ۳۵ درصد مدارس جمعیت زیر ۵۰ نفر دارند یا آنکه وسعت کلاس‌ها به گونه‌ای است که فاصله گذاری برقرار است ضمن آنکه حدود ۶۲ درصد مدارس هم جمعیت زیر ۱۰۰ نفر دارند.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام دانش آموزان ثبت نام انجام داده‌اند و ارتباط مدرسه و دانش آموز برقرار است، گفت: روز شنبه قبل از حرکت به مدرسه دانش آموزان از طریق راه‌های ارتباطی به مدرسه از حضور یا عدم حضور مطلع شوند.

باقرزاده درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد که آمادگی برای ضدعفونی کردن کلاس‌های درس وجود دارد همچنین ۲۱ هزار دانش‌آموز در خرداد و تیر آزمون نهایی دادند و آزمون‌های ورودی مدارس را نیز داشتیم و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای حتی یک دانش آموز گزارش نشده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پدرنگران
۱۹:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
امیدوارم که ریاست محترم جمهور ووزیر محترم نیز انقدرکه اصراربربازگشایی حضوری مدارس دارند خودشان دربازگشایی مدارس حضورفعال داشته واین حضور راامسال پررنگ تراز هرسال ادامه دهند.وبااین دستورالعمل هایی که اکثرا فقط جنبه نمایشی دارند نگرانی وترس ماازهرزمان دیگربیشترشده است
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۲:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
شاد نیومده خراب شد
آخرین اخبار