جلسه کارگروه مشترک رفع تداخلات اراضی با حضور روسا، کارشناسان ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک و امور مالیاتی شهرستان لارستان در سالن مدیریت جهاد کشاورزی لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، با اشاره به یکپارچه سازی پلاک‌های اراضی ملی لارستان در سامانه شمیم، بیان کرد: با این اقدام و صدور اسناد تک برگ اراضی ملی در  لارستان علاوه بر تثبیت دقیق‌ و صحیح‌ موقعیت املاک  از بسیاری تداخلات و تعارضات موجود جلوگیری شده و این امر نقش مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی ملی دارد.

او، با اشاره به حل و فصل مشکلات برخی پلاک‌ها و تثبیت مالکیت دولت در راستای کاداستر و تجمیع پلاک‌ها  برای اجرای مقررات ماده ۲ و رفع تداخلات موجود تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم در روند سریع شمیم کردن  پلاک‌های ملی و صدور اسناد تک برگ انجام شده است.

رضایی، با تشریح موضوعات دستورالعمل آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید ادامه داد: این اداره در چهارچوب ضوابط، مقررات و شرح وظایف قانونی، آمادگی خود را برای همکاری و انجام اقدامات لازم در این خصوص اعلام می‌ کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، بر لزوم دقت و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: اجرای قانون رفع تداخلات اراضی منابع طبیعی و اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار است و باید جلسات کارگروه فعال‌تر شود.

رضایی با اشاره به اولویت‌های سازمانی در این شهرستان بر احیاء عرصه‌های منابع طبیعی و برخورد قاطع با سودجویان و متصرفان اراضی ملی اضافه کرد: در راستای احقاق حقوق بیت المال و مردم  در این زمینه تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار