رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درشبانه‌روز گذشته ۲۴ مورد بیمار  مبتلا به کرونا در استان بستری  شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۵۲۷ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا‌کنون در استان ۱۰ هزار و ۹۸۹ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۲۵۶ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.