سی و پنجمین دوره تجلیل از قهرمانان تولید در بخش کشاورزی در خوشاب همزمان با مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: از تلاش‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در جهت برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بخش تولید کشاورزی تشکر می‌کنم و عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی بسیار رضایت بخش است.

او افزود: ایجاد تقویت انگیزه تولیدکنندگان پرتلاش حوزه کشاورزی در پی برگزاری چنین مراسم‌ها و برنامه‌های تقدیر و تجلیل از برترین‌های تولید برای جهش تولید بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: نباید در شرایط کنونی از نقش آموزش و ترویج در افزایش بهره برداری از روش‌های نوین در جهت تولید و بهره برداری حداکثری غافل شد.

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با اشاره به اهداف این مراسم گفت: ایجاد انگیزه در بهره برداران و ارتباط هرچه بهتر آن‌ها با یکدیگر به عنوان هدف اصلی برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان تولید است.

او افزود: از تعداد ۷۹۶ پرونده منتخبین نمونه‌های استانی از کل شهرستان‌ها به استان، تعداد ۱۰۷ نمونه استانی انتخاب شدند که از این تعداد ۲ نفر در رشته‌های حفاظت مشارکتی و پرواربندی مربوط به شهرستان خوشاب است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: آموزش و ترویج در دستیابی به افزایش بهره وری و تولید در واحد سطح نقش مهمی دارند و تلاش کرده ایم تا علی رغم شرایط موجود، در جهت افزایش سرانه آموزش از طریق مختلف و رسیدن به اهداف سازمانی کوشا باشیم.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.