سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح استان مرکزی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نمایندگی از مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت سالروز صنعت دفاعی کشور و روز پزشک، سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح استان مرکزی در مراسمی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نمایندگی از مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا قدر دانی کرد.

تجلیل سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح از مدافعان سلامت استان مرکزی

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شوراس اسلامی در این مراسم گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف نیرو‌های مسلح فقط ۹ هزار نفر بازنشسته هستند اگر برنامه مشخصی برای ایجاد تاسیسات درمانی در استان داشته باشند حمایت‌های لازم را برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

کریمی افزود: باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان را در استان و کشور تقویت کنیم تا باری از دوش دولت برداشته شود.

حسینی مدیر کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان مرکزی هم گفت: بیش از ۴ هزار نفر در استان مرکزی زیر پوشش بیمه نیرو‌های مسلح و۸۰۰ مرکز درمانی در استان طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در استان هستند.

حسینی افزود: در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دو محصول مورد نیاز پزشکی روزانه ۱۷۰ هزار نفر در استان توسط وزارت دفاع تولید می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین در سال‌های اخیر در صنایع اپتیک و قطعات الکترونیکی با کمبود ۲۰ درصدی مواجه بوده ایم که وزارت دفاع به کمک صنعت خودروی کشور شتافت و امروز ۱۵ درصدی نیازمندی‌ها از وزارت دفاع تامین می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.