مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۲۵۵ دستگاه خودروی فرسوده رها شده در معابر شهر اصفهان جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۵ هزار و ۹۸۷ تذکر ارائه شده، شش هزار و ۲۷۰ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۱۵ هزار و ۳۰۶ متصدی صنوف انجام شده است.

او ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلو‌های غیرمجاز تعداد چهار هزار و ۱۹۹ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف دو هزار و ۱۹۳ تابلوی غیرمجاز انجام شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در معابر شهر در پنج ماه نخست امسال ۵۱۰ اخطاریه صادر شده و ۲۵۵ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۵۲۳ نفر دستفروش و ۲۰۹ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

او افزود: در پنج ماهه نخست سال‌جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۶۰۰ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی چهار هزار و ۳۱۳ ساختمان، جلوگیری از تبدیل ۶۵۰ ساختمان و تعطیلی هشت هزار و ۵۳۰ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا هشت هزار و ۱۶۲ مورد اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۳۵۷ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

او ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۸۴ رأی اجرا و ۲۴۱ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بنا‌های حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ۶۰۵ رأی اجرا شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.